2012. április 2., hétfő

A világhírű Feldenkrais-módszer

Jelenleg ezt a könyvet olvasom, tudom ajánlani mindenkinek.

Még egy jó pár éve szerezte be nekem a párom egy élelmiszerboltból!!!!!. Ha jól emlékszem 400 Ft-ot adott érte :) Egy könyválványon meglátta és úgy gondolta hogy engem érdekelhet, ezért elhozta. Jól gondolta :)

Akkor egyből neki is estem az olvasásának, de nem jutottam sokáig vele. Nehezen olvasható könyvnek tartottam, nem értettem belőle sok mindent, nem élveztem az olvasását, hát kb. 50 oldal elolvasása után abba is hagytam.

Azután teltek-múltak az évek, egyre több könyvet olvastam erről a témáról, sok képzésen vettem részt (ezek közül a Primal Move instruktori az, ami a legjobb alapot adta, ott állt össze a kép) és úgy gondoltam hogy beérett a dolog, elkezdhetem újra olvasni. Most is úgy gondolom hogy nehezen olvasható, de nagyon jó a téma (és most már van némi alapom is hozzá), nem engedhetem meg magamnak hogy csak úgy olvasatlanul ott álljon a polcon :)

Még nem értem a végére, de már most látszik hogy hatalmas tudás van mögötte.
Mindenkinek ajánlani tudom (nem csak edzőknek, instruktoroknak), az életminőség javítható vele. A téma magasan túlmutat magán a mozgáson, ez így van egyébként a Primal Move-val is, amiben sokan csak azt látják, hogy szépen, könnyeden, játékosan mozog az ember a gyakorlása közben, ami egyébként már önmagában is egy jó és hasznos dolog, de ez ennél sokkal, sokkal több.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.