2012. április 15., vasárnap

Hétvége - Tevékeny

Tevékeny és egyben hasznos hétvége volt. Az igaz hogy nem sok gyakorlás volt, de annál több szakkönyv olvasás, erre már régen nem volt időm. Ez is a hobbim, szóval jól esett, volt is flow rendesen, ami miatt nagyon gyorsan elment a hétvége....legalábbis úgy éreztem.

Szombat:
- újra elolvastam a Primal Move kézikönyvet
- beszereztem pár Trigger pont masszázsal kapcsolatos könyvet, amik alapján neki is estem a saját magamon való gyakorlásnak. Találtam is nem kevés pontot, főleg a vádlimban. Szerintem az Ön Trigger pont masszázs nem egy vészes dolog, könnyű megtalálni a megfelelő helyeket, főleg ha van hozzá térkép, viszont a máson való kisérletezgetést egy jó időre elnapolom, mert az ujjaim még nem annyira érzékenyek hogy ki tudjam tapogatni a kis pontokat.

Vasárnap:
- további Trigger pont masszázsban való elmélyülés
- végre sikerült egy nagyobbacska részt lefordítanom az Easy Strength könyvből (30 oldalt), de még mindig csak a 100. oldalnál tartok (nincs időm foglalkozni vele, pedig nagyon jó lenne. A következő edzés programomat addig nem kezdem amíg ezt végig nem olvasom)
- meghalgattam egy majdnem másfél órás teleseminar-t az Easy Strength-ről
- befejeztem A világhírű Feldenkrais-módszer című könyvet. 12 leckét tartalmaz, amit meg fogok csinálni a következő 12 héten. minden héten 1-et csinálok meg.

Volt gyakorlás is vasárnap:
- SMR
- IC
- pumpáló nyújtás, dolphin pose, hip flexor stretch, armbar

- C+MP (24) 3*3-3
- Pistol teszt 1-1 (saját testsúly, 16,20,24)....32-vel is rápróbáltam, de nem ment
- Dupla Szakítás (16-16) 5*10

33 perc alatt volt meg az egész, így a héten összes 3 óra 6 perc 30 másodperc gyakorlás volt.

4 megjegyzés:

  1. Szia Szunda!

    Mi volt a baj az egylábassal? Nem fejted ki, pedig tanulságos lenne. Nagysúlyos emeléseknél rövidülnek az izmok (nyújtás hiányában), ez okozhat mozgásminta-torzulást. Gondolom nem ez volt a helyzet, ha ilyen gyorsan sikerült korrigálni. Pillanatnyi biofeedback nemszeretem lehetett?

    Köszönettel,

    - Zsolti

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsolti,

    Ennél sokkal egyszerübb a helyzet. Egyszerűen csak rossz volt a technikám. Kikockáztam és megtaláltam a hibát. Nem szorítottam össze a lábaimat, hanem mindig egy kicsit oldalra vittem ki a nem dolgozó lábat. Ezzel a dolgozó láb stabilitását vesztettem el és mindig seggre ültem, vagy oldalra döltem. Igazából csak ennyi :)Persze ha lenne időm edzőhöz járni, akkor ő találta volna meg a hibát, de most magam kellett ezt intéznem :)

    Üdv.

    Zoli

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!

    Örülök, akkor ez egyszerű volt. Ahhoz képest, hogy nem jársz edzőhöz, eléggé messzire jutottál. Te vagy az edző! :)

    - Zsolti

    VálaszTörlés
  4. :)

    Úgy nem nehéz ha valakinek ez a hobbija, de neked szerintem ezt nem kell magyaráznom :)

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.