2012. április 14., szombat

Péntek - Semmi komoly

Könnyű napot terveztem, majdnem nem lett az. A végén nyomtam egy laza Tabata jellegű swinget, amijobban megviselt mint gondoltam. Rosszabb az állóképessègem mint hittem, de mivel mostanában nem ezen van a fő hangsúly ezért egy cseppet sem aggódom. A fö célom, az erőnövelés úgy alakul ahogy kell, ez a lényeg.

Délután:
- SMR
- Primal Charge

- TGU (24) 3-3
- Dupla C+FS (16-16) 2*5
- Lendítés (24), Tabata jelleg de direkt nagyon laza tempóval, ami 12-13 ismétlést jelentett körönként. 20/10 mp felosztás, 8 kőr, összesen 100 ismétlés 4 perc alatt. Megviselt a dolog, de még tudtam tartani a jó minőséget (máskor lazán ment 120 is)

28 perc volt a mai móka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.