2012. április 23., hétfő

Hétvége - Lepukkant

(Visszanéztem a Blogon ezt a bejegyzést és láttam hogy valami nincsen rendben. A blogger rendetlenkedik, nem engedi az sortöréseket, ezért most így összemosódva látszik minden. Elnézést kérek érte) Egy kicsit le voltam pukkanva a hétvégén. Nem tudom hogy minek köszönhettem ezt, az előző hetek terhelésének (munka terén) vagy az időjárásnak (ezt az állandó változást nehezen viseli a szervezetem) vagy egyszerre mindkettőnek, de szombaton egy kicsit sem volt erőm edzeni. Még kikelni az ágyból sem, de ezt muszáj volt, mert délelött dolgoznom kellett. Vasárnap sem voltam teljesen 100%-os, de azért egy kicsit akartam mozogni. Meg is tettem, de nem esett valami jól. Összeraktam az 5. és 6. napot és ezt nyomtam le. Este: - SMR - IC - pumpáló nyújtás, tactical frog, dolphin pose "piramis" (24)-es bellel: - Lendítés 10 - Goblet 5 - Lendítés 10 - TGU 2-2 - Lendítés 10 - Goblet 5 - Lendítés 10 3 kőr: - C+MP 3-3 (24) - Dupla C+FS 3 (16-16) - Dupla Szakítás 10 (16-16) - Primal Charge (6 perces flow) 45 perces lett ez így egyben, ami azt jelenti, hogy a héten 2 óra 38 perc 30 másodperc volt az edzésre/gyakorlásra szánt idő. Annyi haszna volt a hétvégi rosszullétnek, hogy megint tudtam fordítani az Easy Strength-ből, ami alapján körvonalazódik az új edzésprogramom. De erről majd késöbb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.