2012. április 25., szerda

Kedd - Kiváncsi + Újra pipa

Arra vagyok kíváncsi hogy most jó lesz-e a bejegyzés kinézete, nem-e sűríti össze megint a Blogger a mondatokat.

Na de akkor, maradjunk a lényegnél:

Késő délután volt időm gyakorolni. Nagysúlyos guggolás következett, kíváncsi voltam rá hogy hogyan fog menni, nem éreztem magamban megint az erőt. És most jól éreztem, nem is ment túl jól. Ennek ellenére sikerült kipipálnom ebben is egy részcélt. Az volt a cél, hogy 5 sorozaton belül legyen 3 olyan sorozat, amiben van 8 ismétlés (persze Dupla C+FS-ről van szó dupla 24-es bellel)

Tehát a 6 hetes tervem sikeres volt:
- sikerült összeszednem egy kis erőt
- sikerült összeszednem egy kis izomtömeget
- felnyomtam a  Dupla C+MP ismétlésszámát dupla 24-es bellel (ez volt az egyik fő cél)
- felnyomtam a  Dupla C+FS ismétlésszámát dupla 24-es bellel (ez volt a másik fő cél)

A végén már nem teljesült a számomra egyik legfontosabb elv, vagyis az hogy nem leharcoltnak, hanem harcra késznek kell lenni az edzés után, a dupla Clean egy kicsit adja az ívet, nagyon fárasztó tud lenni.

Még a héten lenyomom a nagysúlyos dupla szakítást, és utána golyós jellegű edzés nem lesz a héten. Szombaton, ha minden jól megy akkor megyek a 2012-es Petőfi túrára (Kiskőrös), annak is a 70 km-es távjára.

Utána 1-2 hét feltöltődés jellegű aktív pihenés lesz (főleg HKC gyakorlatok és saját testsúlyos gyakorlatok), majd ezután nekiesek egy "Könnyű erő" programnak, de erről majd később.

Késő délután:
- SMR
- armbar (16), goblet (20), TGU (20), Swing (24)....nem néztem az ismétlésszámokat, csak bemelegítés volt (jólesően)
- pumpáló nyújtás, hip flexor stretch

- Dupla C+FS (24-24) 8,6,5,8,8

- Nyújtás

Egy kicsit elhúzódott a dolog, 52 perc lett az egész, de most volt időm rá, kellett is a megfelelő pihenőidő a guggolások között. Meg a héten csak 3 edzés van betervezve, összesen 3 órát szánok rá tehát ez most belefért.

Este a kezdő csoport után nem tudtam kihagyni egy kis Fegyenc "örömedzést"
- IM
- pistol 1-1
- v-lábemelés 4
- kézállásból nyomás támasz nélkül 2*1
- egykezes fekvőtámasz 1-1
- falnál le-fel sétálós híd 1
- húzódzkodás 6



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.