2012. április 4., szerda

Szerda - Nem hittem volna

A keddi lábmunka után nem gondoltam volna hogy lesz erőm és kedvem dupla szakításokat végezni. Hogy őszinte legyek, nem volt hozzá nagy hangulatom (a lábaimban enyhe izomláz volt, álmos is voltam és nem mozogtam túl jól), de szükségem volt egy kis stressz levezetésre (és le akartam tesztelni hogy ilyen "rossz" állapotban hogy megy a dolog). Annyi kikötést tettem, hogy ha nem menne jól a dupla szakítás 2*24-el, akkor visszaváltok vagy dupla 16-ra, vagy kevesebb ismétlést csinálok vagy marad egy kevés lendítés helyette.

Megcsináltam egy kis ráhangolódást (eredetileg Primal Charge-t akartam, mert az mindig jól felpörget, de nem volt hozzá elég helyem) amibe betettem egy icipici aktivációs blokkot is.

Az elején elvégeztem egy nagyon kis súlyos goblet guggolást, ami teljesen helyretette a lábamat, és az egykezes fekvőtámasz és a híd is segített hogy jól menjenek a Dupla Szakítások. Nem egyszerűen jól, nagyon jól :)....Szóval a tanúlság: ne add fel könnyen, lehet hogy úgy érzed ramaty állapotban vagy, ennek ellenére lehet hogy életed legjobb edzését fogod lenyomni (és az is előfordulhat, hogy teljesen jó állapotban érzed magad és azt hiszed megváltod a világot, majd a végén totál gyenge edzésed lesz). Végezd el a ráhangolódást és ha ezután sem megy jól a dolog, akkor ne erőltesd, vagy csak kis súlyokkal gyakorolj (ez nagyon sokat segít).

Felfrissültem a gyakorlás után, majd egy finom vacsora és egy jó filmsorozat (Így jártam anyátokkal) következett (ez a kedvencem, nagyjából csak ezt nézem a tévében). Majd korán lefeküdtem és végre kialudtam magamat.

Késő Délután:
- SMR
- armbar, gyűrű, pumpáló nyújtás, dolphin pose, hip flexor stretch
- arch és hollow position

2 kőr:
- egykezes fekvőtámasz 2-2
- falnál le-fel sétálós híd 2
- goblet guggolás (16) 5

- Dupla Szakítás (24-24) 7*6, 2*5 = 52 db

- SMR
- Brettzel
- Nyújtás

38 perc alatt volt meg az egész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.