2012. április 23., hétfő

Hétfő - Pipa

(A Bloggert meg lassan kivágom. Újra visszanéztem a bejegyzést és látom hogy megint nincsen sortörés. Kezdek egy kicsit mérges lenni rá, úgyhogy a következő mondatot lehet hogy vissza kellene vonnom :))..........Nem mérges vagyok, nem erre utal a címben a pipa, csak sikerült kivégeznem egy részcélt, ami nem más mint a dupla C+MP volt. Annak ellenére hogy semmi hangulatom (és úgy éreztem hogy erőm sem) volt, csak nekiláttam gyakorolni egy kicsit. Jól tettem, jól ment minden és jobban is lettem tőle. Délután: 44 perc lett, de most nem is kellett sietnem sehová - SMR - Zhealth - gyűrű (16), TGU (16) 1-1, Lendítés (24) 3*8 - Dupla C+MP (24-24) 5*8...pipa. Ez volt a részcél, ezt szerettem volna elérni. És ráadásul könnyen is ment, hagytam a bankban. Lassan megyek tovább dupla 28 kg-ra. - Goblet guggolás (16) 2*5 - Szakítás (16) 3*8-8 Tökéletesen levezettem a munkámból adódó stresszt Este nem mentem csoportos edzésre, otthon maradtam pihengetni. Még a vacsora készítés közben volt kedvem kicsit gyakorolni (szeretem kihasználni az időt :)), ezért lenyomtam egy kis Fegyenc "örömedzést": - pistol 2*1-1 - V-lábemelés 2*2 - egykezes fekvőtámasz 2*1-1 - kézállásból nyomás 2*4 - falnál le-fel sétálós híd 2*2 - húzódzkodás 2*3 - SMR

4 megjegyzés:

  1. Szia Zoli,

    gratula! Íme az ésszerű, tudatosan felépített edzés gyümölcse...

    Üdv,

    - Zsolti

    VálaszTörlés
  2. Köszi Zsolti,

    Addig szeretnék menni amíg el nem érem a 3 ismétlést dupla 32-vel Dupla C+MP-ben (a maxom MP-ben 1-1 ismétlés a 32-es bellel) és Dupla C+FS-ben.
    Kőrvonalazodik is a terv, hasonló lesz az eddigihez.
    Neked a Blogger-rel nincs problémád? Tanácstalan vagyok vele kapcsolatban, nem tudom mi lehet a baj.
    Így összemosódva átláthatatlanok a bejegyzések.

    Üdv.

    Zoli

    VálaszTörlés
  3. Szia,

    hajrá, drukkolok! Szerencsére nincs bajom vele, elég béna vagyok a géppel. Néha rendetlenkedik, de ilyen súlyos hiba még nem fordult elő. Talán segít, ha újrahúzod a gépet.

    Azt hiszem még nem kérdeztem, hány kiló vagy? Nekem is kellene mégegy 32-es. :(

    Üdv,

    - Zsolti

    VálaszTörlés
  4. Szia,

    Talán megoldódott a problémám (pedig nem is csináltam vele semmit).

    72 kg-os vagyok jelenleg, és nem is tervezek nagyon ez fölé menni, max 75 kg-ra.

    Nekem is kellene egy 32-es :), mégpedig egy Elite sorozat, mert abból már van nekem egy. Ez egy kicsit megnehezíti a dolgot, mert boltban már nem lehet kapni, más meg nem akarja eladni a magáét. Mondjuk én szívesen elcserélném egy sima RKC-s 32-esre, az jobban bejön. Ahhoz meg már be tudnék könnyen szerezni egy másikat.

    De először még 2 db 28-ast kell beszereznem, abból még egy sincs.

    Üdv.

    Zoli

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.