2012. április 4., szerda

Kedd - Fáradt

Kezdek egy kicsit kipukkadni, kevés az alvás és sok a dolog. A sok dologgal nem is lenne baj, egyrészt mert megszoktam, másrészt mert nem szeretek tétlenkedni (persze a hétvége az más, akkor kifejezetten szeretek lazulni). A baj a kevés alvással van, ezen majd változtatnom kell.

Délután lenyomtam nehéz guggolás adagomat, ami most kifejezetten jól ment, este pedig a haladó és a kezdő csoport alatt volt Indian Club és egy kevés kézállásból nyomás.

Délután:
- SMR
- IC, pumpáló nyújtás, tactical frog, hip flexor stretch, dolphin pose

- TGU (24) 2*1-1
- Dupla C+FS (24-24) 5*6, jól ment, de azért rendesen elfáradtam benne
- Power Szakítás (16) 3*5-5

Este:
- IM
- IC
- volt egy kis dupla szakítás bemutatás (pár ismétlés 2*20-al), bár ez egy kicsit necces volt, nagyon sokat kivett belőlem a délutáni guggolás, a dupla szakításnál meg nem árt ha friss az ember
- Támasz nélküli kézállásból nyomás 1,2,2,1,1...az utolsó ismétlést leteszteltem, hogy megy-e végig támasz nélkül. Mindig úgy szoktam csinálni, hogy először nekitámaszkodok a falnak és csak utána lököm el magam lábbal a faltól és így végzem az ismétléseket. Most viszont felmentem kézállásba, nem döltem neki a falnak, hanem egyből megcsináltam az ismétlést. Teljesen jól ment.
- SMR

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.