2012. április 26., csütörtök

Szerda - Csütörtök - Vége

Szerdán pihenőnapot tartottam. Korán lefeküdtem, sokat aludtam, jót tett.

Csütörtökön hivatalosan is befejeztem a 6 hetes programomat, és azt mondhatom sikeres volt. Erről most többet nem írok, az előző bejegyzésben részletesen írtam róla.

Szombaton 70 km-es túrára megyek, szeretném viszonylag gyorsan lenyomni. 17 óra a szintidő, jó lenne valahol 14-15 óra közé esni. Érdekes dolog ez, mert hát ez végül is "csak" séta és minek rontja el a hétvégéjének 1 napját az ember "csak" sétával? Hogy őszinte legyek, nem tudom miért, szerintem egyszerűen csak szeretem a határaimat súrolgatni. Nem lesz egyszerű, egyáltalán nem edzettem rá semmit (így az igazán kihívás), de majd csak lesz valami :).

Délután:
- SMR
- IC
- pumpáló nyújtás, hip flexor stretch, dolphin pose
- Goblet (24) 5, Lendítés (24) 2*10

- C+MP (24) 2*3-3
- Dupla C+FS (16-16) 8
- Dupla Szakítás (24-24) 5,6,7,7,7

- Primal Charge (6 perc)

36 perc alatt volt meg az egész

Este Kezdő ezdés alatti most már szokásos Fegyenc örömedzést végeztem el:
- IM
- Pistol 3*1-1
- Falnál le-fel sétálós híd 3,2,1
- V-lábemelés 8,6
- Támasz nélküli kézállásból nyomás 1,3,1,1
- Egykezes fekvőtámasz 3-3,2-2,1-1
- Szűk húzódzkodás 6,4

- Egykezes húzódzkodás próba
jobb 1
bal 0,5....homlokig

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.