2012. április 16., hétfő

Hétfő - Megint zsúfolt

Az egész napom egy nagy pörgés volt. Munkában soha nem látott örület volt és este még edzéseket kellett tartanom. Közben lenyomtam a nagynyomásos mókámat is.
Reggel 7.30-kor indultam otthonról és kis megszakítással (1 óra otthon, amiben egy gyakorlásnak is bele kellett férnie) este 10-re értem haza. Annyira felpörgetett a nap hogy hajnali 1 körül tudtam csak elaludni.

Ez a hét ilyen lesz (ráadásul hosszú, 6 napos munkahét van), de majd pihenek a jövőhéten.

Délután: 36 perc összesen
- SMR
- Primal Charge (5 perc)
- TGU (24) 1-1

- Dupla C+MP (24-24) 5*7
- Goblet (24) 2*5
- Lendítés (24) 15,20,15

Este a Haladó és Kezdő csoport elött és után Gimnasztika "örömedzés" volt. Jól ment minden. Nem akartam túleröltetni semmit, egyszerűen éppen azt és annyit csináltam amihez kedvem volt. Ez lett belőle:
- sok izületi mobilitás (ezeket a kezdőkkel és haladókkal együtt végeztem)
- egykezes fekvőtámasz 2-2,1-1
- pistol 1-1,2-2,1-1
- szűk húzódzkodás 8,6
- v-lábemelés 5,4
- falnál le-fel sétálós híd 2*2
- kézállásból nyomás 4,3 (az utolsó ismétlések mindig támasz nélkül mentek)

Lefekvés elött, vacsorázásra várakozás közben meg nekiestem A világhírű Feldenkrais-módszer könyvben vázolt leckék közül az elsőnek (egy kis részének legalábbis).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.