2012. április 18., szerda

Kedd - Nehéz guggolás

Ma a nehéz guggolás következett, féltem tőle. Egyrészt mert fáradt voltam, másrészt mert a guggolás a gyengém. El is határoztam magam, hogy ha nem megy, akkor csak kevés ismétlést végzek. Érdekes módon ment és nem is rosszul....sőt, ilyen jól még soha nem ment. Ment volna több is, de lassú progressziót akarok, nem kapkodok. Bőven hagytam minden sorozatnál 1 ismétlést a bankban.

Délután:
- SMR
- gyűrű, pumpáló nyújtás, tactical frog, hip flexor stretch

- TGU (20) 2-2
- Dupla C+FS (24-24) 7,7,6,7,6
- Egykezes lendítés (16) 3*10-10

- Nyújtás

36 perc volt az egész

Este levezettem a haladó és kezdő edzést, ami után volt némi "örömedzés". Tényleg öröm volt, brutál jól tud esni az ilyen alacsony ismétlésszámú meló. Fenttartható a fókusz, nincsen stressz, csak élvezet és eredmény:
- IM
- Pistol 1-1
- V-lábemelés 4
- Egykezes fekvőtámasz 2-2
- Szűk húzódzkodás 8
- Egykezes húzódzkodás. Erre csak rápróbáltam kiváncsiságból. Jobbal lazán ment 1 ismétlés, ballal csak homlokig ment fel (nagyjából egy fél egykezes húzódzkodás)
- Falnál le fel sétálós híd 2
- Kézállásból nyomás 5




Este:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.