2012. december 18., kedd

Hétfő - Back és Front lever gyakorlás

A szokásos GTG mellett próbálgattam, gyakorolgattam a Back- és Front lever-t.

A Front egészen jól megy, jobb napokon simán tudok benne húzódzkodni is (a hétfői az nem egy jobb nap volt, nehezen mentek a dolgok, olyan érzésem volt, mintha nem is csináltam volna semmit mostanság edzésileg.....hát van ilyen nap is, de ez természetesen nem fog megállítani abban hogy tovább meneteljek a céljaim felé :))

A Back elég ritka vendég nálam, olyannyira, hogy ha jól emlékszem, akkor ez volt a 2. próbálkozásom vele. Eleinte úgy éreztem, hogy királyul megy, de aztán levideóztam magam és kiderült hogy valami nem stimmel :) Ezután tovább próbálgattam, majd újabb videó következett és abból már látszódott valami halvány reménysugár, hogy egyszer akár még össze is jöhet nekem egy normális kivitelezés :) (talán ha 1 másodpercig ki tudtam tartani a zárt lábas verziót)

GTG-nél úgy látszik hogy az fog beválni, ha az egykezes húzódzkodást csak minden másnap csinálom (egykezes fekvőtámasz és pistol marad az eredeti felállásban, vagyis minden nap végzem őket), aminek oka, hogy a teres major izmom nem bírja a napi igénybevételt (úgy tűnik a minden másnap való gyakorlással rendben leszek, de az is lehet hogy minden harmadnapra fogok átállni ha kell), kell neki a regenerálódás.

Egyébként úgy néz ki, hogy az Egykezes húzódzkodás és a Back Lever nagyon jól kiegészítik egymást, hétfőn például szuperszettben végezve a 2 gyakorlatot szinte alig éreztem a teres major izom fájdalmát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.