2012. december 17., hétfő

Péntek, szombat, vasárnap - Pótlás

Nagyon elmaradtam, de hát se időm se kedvem nem volt jegyzetelni (még a gépet sem kapcsoltam be hétvégén) elektronikusan. Mozgásilag persze nem maradtam el.

Pénteken későn értem haza (Rácalmáson voltunk Kereskedelmi évzáró rendezvényen), a GTG elmaradt (még a GTG gyakorlatokkal sem foglalkoztam, amolyan Variációs nappt tartottam inkább), helyette egy laza átmozgatás volt 25 percben:
- "TS warm up"

- TGU (24) 1-1 nagyon lassan
- Kézállásból nyomás 3,4
- Falnál le-fel sétálós híd 2*3

- Egykezes lendítés
10-10 (24)
8-8 (32)
6-6 (40)
10-10 (24)
Itt éreztem eddig legjobban a GTG gyakorlásaim/gyakorlataim hatását, még a 40-es bellel is könnyen ment az egykezes Lendítés, pedig régen nem igazán akart menni.

- IC

Szombat csak GTG (pistol, egykezes fekvőtámasz, egykezes húzódzkodás rávezető)

Vasárnap egy kicsi GTG (most egykezes húzódzkodás rávezetőt nem csináltam, hogy miért, arról írok később) és egy icipici Kettlebell gyakorlás (TGU és Lendítés)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.