2012. december 23., vasárnap

Vasárnap - Felmérés

Végeztem pár mérést (régebben sosem csináltam ilyet, pedig nem ártott volna) annak érdekében, hogy tudjam mennyire lesz hatásos a következő edzésprogramom. Lényegében arra leszek kíváncsi, hogy közelebb kerülök-e az ideális Adonisz indexhez és megfelelő mértékű lesz-e az erőszint növekedése.

Minden 4. héten mérek majd. Ha romlanak az eredmények, akkor változtatok a programon, ha javulnak, akkor meg marad minden úgy ahogy volt. Étkezésnél szigorúbban fogom venni az Eat Stop Eat megközelítést.

Jelenlegi mérés szerint:
- Adonisz index: 0,674
- MP (32) max ismétlés: bal 2, jobb 3 (aminek azért örülök, mert mostanában egyáltalán nem edzettem erre, szinte csak saját testsúlyos gyakorlatokat végeztem, mégis sikerült beállítanom az eddigi csúcsomat)
- MP (24) max ismétlés: bal 13, jobb 15

Volt még ezeken kívül más mérés is, de az most nem lényeg, a többi csak tájékoztató jellegű számomra.

Kíváncsi vagyok hogyan fognak alakulni a dolgok, pláne azért mert nagyon vissza fogok most venni (pedig eddig sem vittem túlzásba) az edzésekből. Rövidebb lesz, de sokkal intenzívebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.