2011. szeptember 26., hétfő

Hétfő

Elkezdődött az 5. hét, lassan befejezem a célzott (számomra kisérletezgetéses) tömegnövelősdit. Már várom a végét, nem nekem van kitalálva ez a dolog, de az eredményére azért kiváncsi vagyok. Egyenlőre az biztos hogy a tömeg növekszik, az erő is megugrott, már csak arra vagyok kiváncsi hogy az állóképességemmel mi a helyzet. A 6. hét végén lesz tesztelés, ami főleg Katonai nyomás, Szakítás teszt lesz, ezenkívűl lesz testösszetétel mérés is.
Na de a hétfő: nem volt vészes, pedig nekem ez számít a kemény napnak.

Délután:

- SMR (a Biofeedback alapján ez most semmilyen javulást nem hozott), IM, Z (Biofeedback szerint az idegrendszerem ezt nagyon szerette).

- Fegyenc:
Egykezes húzódzkodás (másik kéz vállon) Biofeedback alapján jónak tünt a gyakorlat

- Dupla C+MP (24-24) 1,2,3,4,5,6,7,4,2,1
- Dupla Szakítás+FS (24-24) 4,3,2,1,3,4,3

- Lendítés (48) 14,13,12,11

- Lábszárizom felzárkóztatás (24) 5*30

- IC

Este volt bemutatásképpen pár TGU első 3 szakasza és a Fegyencet sem hanyagoltam: V-lábemelés 2*8 és Pistol 2*2-2

Szemfüles olvasó észreveheti a sok Biofeedback-es megjegyzést, ami nem véletlen. Régebben is sokat használtam a módszert, de egyre inkább arra tolódok hogy ez alapján fogom felépíteni az egész edzésemet.
A késöbbiekre nézve egy minimalista edzéstervet képzeltem el magamnak, amiben ez nagy segítségemre lesz. De erről majd késöbb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.