2011. szeptember 21., szerda

Kedd

Egy kicsit el vagyok maradva, itt a pótlás:

Kedden nem akartamtúl sokat mozogni, rövid, viszont annál inkább ütős edzést terveztem.

Délután:

- IM,Z

- Fegyenc:
kézállásból nyomás 4,4,7

- TGU (24)
Úgy csináltam, hogy 10 mp-re állítottam a Gymboss-t, és amikor csipogott, akkor váltottam a következő pozícióra. Tehát ennek megfelelően igen lassú volt a kivitelezés, 10 mp-ig voltak kitartva a pozíciók. Kb. 1 perc volt a felmenetel és 1 perc a lemenetel. 1-1 volt oldalankét. Ez így elég finom, de nagyon jó

-3 kőr:
 (folyamatosan 1Szakítás-1 FS-1PP)*8
körök között 60 mp pihenő

- IC 6*20

Este: Kezdő csoport alatt TGU (24) és Egykezes húzódzkodás (másik kéz vállon) gyakorlás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.