2011. szeptember 13., kedd

Tanulni, tanulni, tanulni

Én ehhez tartom magam.

Nem volt ez mindig így, de szerintem csak azért mert nem keltették fel eléggé az érdeklődésemet. Viszont most már megtaláltam azt ami érdekel, amit szeretek csinálni és amiben szeretném elmélyíteni a tudásom, ez pedig nem más mint a mozgás és az egészséges életmód.

Ezekkel a témákkal kapcsolatban szoktam rengeteget tanulni, megpróbálok a lehető legtöbb képzésre eljutni (persze csak ha időm és anyagi erőforrásaim engedik) és annyit utánaolvasni amennyit csak lehet. Mindig a minőségi oktatást keresem, ezen nem spórolok. Erre az évre már volt egy pár képzés, amin részt vettem (SMR, HITS Gym Programtervezés, OKJ-s sportedző képzés, stb.) de még van egy pár amin mindenképpen ott szeretnék lenni (ezekre nagyrészt már le is adtam a jelentkezésemet).

A legközelebbi képzés, amin ott leszek, az most hétvégén lesz a HITS Gym-ben (tömbösített, 6 órás CF kurzus 1), aminél azt hiszem a minőség miatt nem kell aggódnom........természetesen lesz majd beszámoló róla.

Amin mindenképpen ott szeretnék lenni (ez jövőre lesz, ha jól tudom februárban), az a Dan John szeminárium. Remélem lesz időm és lehetőségem eljutni rá, nagyon érdekel a dolog, sokat tanulnék belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.