2011. szeptember 12., hétfő

Vasárnap este

Szerencsére volt időm lenyomni az esti kötelezőt. Mondjuk kedvem annál kevésbé volt hozzá, valahogy nem éreztem magamban az erőt. Nem éreztem úgy hogy van létjogosultságom ezekhez a gyakorlatokhoz dupla 24-es bellel, de azért gondoltam rápróbálok, mert igazándíból ez a könnyű nap a héten, gondoltam valahogy csak összehozom.
Elötte végeztem egy kis Komplex-et hogy leteszteljem mennyire nagy a baj (közben folyamatosan néztem Biofeedback-et), de szerencsére elég jól ment, nem kellett abbahagynom az egészet.

Mondjuk a Komplexet nem csak tesztelésre használom, hanem ráhangolódásra is. Dan John-tól olvastam hogy érdemes bemelegítésként végezni, kis súllyal, elég belőle 3 kör. Nekem a 3 ismétlések jöttek be igazán dupla 16-os bellel (a központi idegrendszerem ezt tolerálja inkább, ezután mindig jobban megy az edzés), a 8 ismétlések annyira nem váltak be, még akkor sem ha csak dupla 12-essel végzem.

De a lényeg: annyira bevált a ráhangolódás (nem csak testileg, hanem mentálisan is.....mert hát az is rettentően fontos ám), hogy lazán mentek a fő gyakorlatok (meg lehet nézni a múlt hét pénteki teljesítményemet, arra nem vagyok büszke :). Tehát a Komplex jó, hasznos....megtartom :)

Este:

- SMR, IM, Z, IC

- Bemelegítő Komplex (16-16), 3 kőr
Dupla Szakítás 3
Dupla MP 3
Dupla Clean 3
Dupla FS 3

- Dupla Szakítás (24-24) 3*10
- Dupla FS+PP (24-24) 3*5

- Nyújtás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.