2011. szeptember 14., szerda

Kedd

Tanulságos edzés volt:
  • bemelegítésnek, felpaprikázásnak nagyon jó a Komplex (én 3 kört szoktam csinálni, gyakorlatonként 3 ismétlés vált be....de erről már írtam korábban)
  • rájöttem hogy nekem nem jó ha 1 napnál többet hagyok ki, nem megy olyan jól az edzés ha több pihenőnapot tartok.
Délután:

- SMR, IM, Z, IC

- Komplex (16-16), 3 kőr
Dupla Szakítás 3
Dupla MP 3
Dupla Clean 3
Dupla FS 3

- Dupla C+P piramis (24-24) 1,2,3,4,5,6,7,4,2,1......na ez aztán igazán meglepett. Először a terv az volt, hogy létrázni fogok (1,2,3) ismétléssel, de annyira jól ment hogy gondoltam megnézem mennyi ismétlésig tudok felmenni. 7-ig sikerült és volt is még bennem 1 ismétlés, de ezt már nem kockáztattam meg. Innentől lecsillapításnak csináltam pár ismétlést még. Ráadásul kevés pihenőidővel dolgoztam, ha növeltem volna akkor tutira több ismétlés is ment volna. Örülök...van erősödés és az biztos hogy nekem nem jó 1-nél több pihenőnapot tartani.

- Dupla Szakítás + FS (24-24) 4,4,3,4,3,2....itt a terv 20 ismétlés volt, rövid pihenőkkel, amit így sikerült megoldanom

A végére akartam egy kis nagysúlyos lendítést, fegyencet és lábszárizom felzárkóztatást, ezért összeraktam őket 3 körbe:

- 3 kőr:
falnál le-fel sétálós híd 2
vádli (24) 25
lendítés (48) 15

- SMR

Nagyon királyul ment minden, kezd újra visszatérni belém a hit hogy végig tudom csinálni ezt az edzéstervet. Egyszerűen csak át kellett gondolnom a dolgokat hogy hol-mivel lehet a gond, és máris megy minden rendesen

Este volt még a kezdő csoport utolsó edzésén szélmalom, Bent Press gyakorlás a 20-as bellel és 2*6 V-lábemelés is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.