2011. szeptember 18., vasárnap

Összefoglaló

Úgy tűnik el vagyok maradva egy kicsit a bejegyzésekkel....mintha nem is csináltam volna semmit pár napja. Pedig ez nem így van.....pont hogy rengeteg dolgom van mostanában, nem volt időm/lehetőségem írni.

Most is csak egy kis rövid összefoglalóra van időm:

Pénteken korán reggel indultam Bp-re, céges értekezletünk volt (megkaptuk az új célokat, kiírásokat....hát lesz dolgom év végéig rendesen), késő este értem haza.

Szombaton HITS Gym CF1 kurzuson voltam szintén Budapesten (rendesen növekszik a km a kocsimban :)). Nagyon jó volt, nagyon hasznos, holnap írok róla beszámolót (ez egy hosszabb bejegyzés lesz, most nincs rá időm), de előljáróban annyit hogy azt kaptam amire számítottam: minőségi, gyakorlatias képzés sok-sok elmélettel.

Vasárnap: reggel volt SMR (szombati nap után nagyon kellett) és este lehet hogy lesz egy kis Indian Club gyakorlás (vállamnak jót tenne) és pár saját testsúlyos gyakorlat (de lehet hogy nem lesz :)), mindenesetre a testépítős programom könnyű napját kihagyom (tegnap úgyis megkaptam a magamét). Holnap kezdem a program II. szakaszának 4. hetét. Kiváncsi vagyok a végeredményre. Testtömegem nem nagyon változik, viszont az izomtömegem látványosan fejlődik, és ez pont az amit szerettem volna :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.