2011. szeptember 1., csütörtök

Szerda

Az éjjel keveset aludtam, kb hajnali fél 3 körül sikerült elszenderedni, 6h30-kor meg kelnem kellett.
Ilyen alapokkal ugrottam neki az esti edzésnek. Ennek ellenére minden nagyon jól ment, amiben szerintem nagy szerepe volt a napi pörgős munkámnak is. Fel volt pörögve az idegrendszerem, így felpörgött az edzésem is. Viszont ez után jól jött az SMR és egy kis laza IC, kellett a lenyugtatás.

Este:

- SMR (egész test), IM,Z

- Lendítés (48) 3*10
- Fegyenc: egykezes fekvőtámasz gyakorlás 3*1-1...nagyon komolyan figyelve a technikára

- Dupla Szakítás+MP (24-24) 2*5
- Dupla C+ Jerk (24-24) létra 2*(2,4,6). Ez a gyakorlat dupla 24-el igazán durva tud lenni, meg is izzasztott rendesen

- Goblet guggolás (32) hullámban dolgoztam, összesen 36 db volt. És hogy mi az a hullám? Egy felosztás amit most tesztelgetek és ha van értelme akkor írok róla.

- Indian Club
- SMR (egész test)

Kevés pihenővel dolgoztam, így annak ellenére hogy 2-szer is végeztem egész testes SMR-t (mert az jóóóóóóóó) simán belefértem a 60 percbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.