2011. március 17., csütörtök

Csütörtök

Este
36 perc

IM, Z, SMR, IC

Lendítés (24) 10
Egykezes lendítés (24) 10-10
Váltottkezes lendítés (24) 10

Szakítás (density training) (24) 8-8/perc, 10 perc=160 db/10 perc.
Minimum 12 percet (de a legjobb lenne ha menne a 14 perc is) szeretnék megcsinálni belőle és csak azután lépek majd a 9-9/perc-re. Ma csak ennyi ment sajnos, ez is keményen megizzasztott

Nyújtás

Este anatómia modulzáró vizsgára fogok készülni (szombaton írunk belőle dolgozatot), ezért azt találtam ki hogy egy tétel megtanulása = 1-1 db egykezes húzódzkodást fogok csinálni (másik kéz vállon), azaz lesz egy jó kis GTG estére. Remélem sokat fogok tudni tanulni ma :)



4 megjegyzés:

  1. zdravsztvuj. kto ti ? vagyis
    kak tyebjá zavút? :-)

    VálaszTörlés
  2. :-) Nem tanultam oroszul, csak egy kicsit bolgárul (pár hétig) azért megprobálok válaszolni:
    Menja zavut Zoltán (remélem nem tök más kérdésre válaszoltam és remélem hogy egyátalán azt válaszoltam amit szerettem volna :-) ) Jarjabka Zoltán

    VálaszTörlés
  3. köszi. mert itt látom magamat oldalt a rendes nevemen, én nem szerettelek volna úgy kitenni, hogy Szunda Bácsi.
    MILYEN ANATÓMIA VIZSGA????????????????hol????

    VálaszTörlés
  4. :) Szegeden járok Fitness és testépítés edző képzésre. Jók a tanárok, sokat tanulok tőlük, végre értelmet nyert egy-két dolog amiről már itt-ott hallottam de rendszerben még nem állt össze a fejemben. Remélem jól sikerül majd a dolgozat, ez majd kiderül pár óra múlva.

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.