2011. november 2., szerda

Hétfő

A csodálatos pihengetős hétvége után vágytam egy keményebb, nagysúlyos gyakorlásra, így előkaptam a 40-es bellemet, de természetesen gyakorolgattam a saját testsúlyos gyakorlatokat is.

Este:
- IM, Z, varjútartás, teljes guggolás

Fegyenc:
- Kézállásból nyomás: 5,7....az első 5 ismétlés után úgy éreztem hogy itt valami nincsen rendben (nem ment olyan jól mint szokott), ezért csináltam gyorsan egy Zhealth gyakorlatot a bokára és aktivizációnak hollow és arch position gyakorlatot is elővettem. A következő 7 ismétlés már jobban ment, de nem volt az igazi, ezért úgy döntöttem hogy nem erőltetem, inkább egy szórakoztató, de nem könnyű gyakorlatot fogok végezni, a támasz nélküli kézállásból nyomást.
- Kézállásból nyomás támasz nélkül: 4*1-1....meglepően könnyen ment. Jót tett elötte a varjútartás illetve a hollow és arch position gyakorlás. Tudtam hogy itt nem is az erővel lesz gond, hanem az egyensúlyozással, de most az is könnyen ment :)

- Lendítés (40) 3*10
- TGU (40) 1-1...nagyon könnyű ismétlések voltak, alakul ez a TGU-s dolog, remélem meglesz év végéig a 48-assal is
- Lendítés (40) 3*10
- TGU (40) 1-1
- Lendítés (40) 3*10
- Front squat (40) 2*5
- Lendítés (40) 3*10

- Nyújtás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.