2011. november 4., péntek

Csütörtök

Varga Tamás RKC szülinapi edzése volt este, de elötte a kötelezőket le akartam nyomni. Nem ment jól a dolog, nem volt elég időm ráhangolódni az edzésre, elég gyenge is lett.

Délután:
- IM, Z
- TGU (24) 4-4....iszonyat rosszul ment. 5-5-öt akartam, de fejben nem voltam ott, romlott a kivitelezés
- Fegyenc:
egykezes fekvőtámasz 2*4-4.....ez még valamennyire elfogadhatónak volt nevezhető
egykezes húzódzkodás (másik kéz vállon) 3-3,2-2.....gyenge volt ez is

Este: összevont kezdő-haladó edzés, egyben a Tamás szülinapi buliedzése is. Sok-sok játékos feladat volt (aminek egy része nem is volt olyan egyszerű :)), ezt most nem sorolnám fel, viszont a végén lenyomtunk egy "kevés" lendítést is. 34/17 felosztásban dolgoztunk, 7 kőr volt (40-es bellel végeztem mert sokan voltunk és a kisebb súlyokat gyorsan elkapkodták), nagyjából 136 db-ot csináltam meg. A fogásom totál elment a végére.
Jó buli volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.