2011. november 30., szerda

Kedd

Este a haladó csoportnál 5 perces szakítás teszt volt betervezve, én is mentem, csak hát eszembe sem jutott tesztelni, csak számolóembernek mentem. Nagyon jó eredmények születtek, kemény ez a szegedi kettlebelles csapat :)
Azért mozogtam is a tesztelés elött-alatt (amikor éppen nem számoltam): megrángattam az ukrán fülét :) Tamásnak van egy ukrán girjája (32 kg-os), nem bírtam ki hogy ne mozgassam meg egy kicsit (apropó ha valaki tud ilyet beszerezni jó áron az szóljon, vevő vagyok rá mert nagyon jó a kialakítása).

Volt (végig a 32-essel):
- IM
- TGU 3*1-1
- Goblet 2*5
- Lendítés 5*10
- Szakítás 2*5-ös létra felfelé (vagyis: 1-1, 2-2,3-3,4-4, 5-5 és ugyanez mégegyszer=60 db).......ezen meg pláne jó az ukrán kialakítása, viszonylag vékony a füle, jól lehet vele szakítani. Nekem otthon Elite 32-esem van, vastag füllel, nem merek vele szakítani, félek hogy kiesik a kezemből.
- 1 MP + Waiter walk 1-1......a nyomás nagyon jól ment, főleg így a végén. Ehhez is jó a girja, több marokerőt tudtam beleadni

Késöbb este a kezdő edzés alatt gyakorolgattam a Fegyencet:
- pistol 3*1-1
- egykezes fekvőtámasz 3*1-1
- varjútartásbó kézállás 3*1
- támasz nélküli kézállásból nyomás 3*1

Tényleg csak gyakorolgatás volt mert az ukrán azért lefárasztott rendesen. Otthon volt még SMR.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.