2011. november 14., hétfő

Vasárnap

Calisthenics gyakorlás volt ma.

Elővettem a Fegyencedzés című könyvet és elkezdtem olvasgatni a variációk részt, illetve gyakorolgattam is az ott olvasottak egy részét. (az olvasást jórészt a teljes guggolás alsó pozíciójában végeztem :))

Volt itt sok minden, az ismétlésszámokra nem is emlékszem.

Este:
- bicska fekvőtámasz, zuhanóbombázó fekvőtámasz, részutos fekvőtámasz, Palánk (ez nagyon durva, de megyeget...igaz hogy csak öklön megy, de ki tudom tartani magam viszonylag sokáig így), máltai fekvőtámasz

- hindu guggolás (ez nagyon nem tetszik, a térdem nem szereti), pistol gyakorlás

- könyöknyomás (ez is egy brutális gyakorlat szerintem, de nagyon tetszik)

- Janda felülés, L-tartás

- híd, hídban lábemelések (ez nagyon gyengén megy, gyakorolni fogom)

- varjútartásból kézállásba emelkedés és abból nyomások, zártállásból kézállásba emelkedés és abból nyomások

- egykezes húzódzkodás csuklóra majd bicepszre fogással.

Tényleg csak gyakorlás volt az egész, sok pihenővel. Eltartott vagy 2 órán keresztül.
Azért ebben is el lehet fáradni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.