2011. november 10., csütörtök

Szerda

Pihenőnapot akartam tartani de a héten kaptam egy 20 kg-os bellt és ki akartam próbálni hogy megy-e vele a BUP TGU.
Csináltam pár dupla lendítést is úgy, hogy az egyik kezemben egy kisebb, a másik kezemben pedig egy nagyobb bell volt. Ezt azért nem csináltam korábban, mert csak 16-os és 24-es bellel tudtam volna dolgozni, de azok számomra már nagyon távol vannak egymástól, nem lett volna jó vele a kivitelezés.

Este:
- Z, SMR (felsőtest), IC, Pumpáló nyújtás
- BUP TGU
1-1 (16)
1-1 (20).....nem ment könnyen, de ment. Egyszer majd megpróbálom 24-essel is, de nem mostanában, a fogásom még nem az igazi hozzá.

- Dupla TGU (16-16) 1 db..........Azaz a kezeimben 1-1 bell (tehát nem egy kézben van 2 bell) és utána ezzel kell felállni. Természetesen az első szakasza nem könnyű (tehát felülésig), de ha ezen túlvan az ember akkor már megy minden mint a karikacsapás. Ezt csak a játék kedvéért csináltam, könnyen is ment. Majd egyszer megpróbálom megcsinálni 2*24-el is.

- Dupla lendítés
4*10 (16-20)
4*10 (20-24)
Ez egy érdekes élmény, nem nagyon vagyok hozzászokva a két kézben nem azonos súlyos munkához, de bele fogom tenni a repertoáromba mert nagyon hasznos.

- Fegyenc
Egykezes fekvőtámasz 3*2-2

- Nyújtás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.