2011. november 15., kedd

Hétfő

Lenyomtam a kötelezőt illetve megint gyakoroltam egy csomót. Rendesen elfáradtam a nap végére, de fejlődés van, és ennek örülök nagyon.

Délután:

- SMR, IM, Z, IC, Pumpáló nyújtás, Tactical Frog
- TTGU (40) 1-1, 4 mp......nem vészes ez a 4 mp-s pozícióváltás, de ugyebár nem lehet egyből a mélyvízbe ugrani, meg kell adni a progresszió lehetőségét. Szerintem valahol a 7 mp-s váltásoknál jön el a neheze.

- walking wall bridges (1-1 lábemeléssel) 2 / C+FS (24) 3-3/ lendítés (48) 10
- walking wall bridges (1-1 lábemeléssel) 2 / Goblet (32) 6/ lendítés (48) 10
- walking wall bridges (1-1 lábemeléssel) 2 / Dupla C+FS (24-24) 5 / lendítés (48) 10

- Clean (24) 2*5-5
- MP (24) 2*3-3
- Szakítás (24) 5*5-5

Este a kezdő csoport alatt is gyakorolgattam:
- IM
- Goblet (20)
- Pistol 2*1-1
- varjútartásból kézállásba emelkedés 2*1
- terpeszállásból kézállásba emelkedés és abból támasz nélküli nyomás 2*1
- SMR

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.