2011. november 9., szerda

Kedd

Este:

- IM, Z, SMR, IC
- TTGU (32) 1-1, 10 mp.....ez már azért rendesen kivett belőlem, nem is ment olyan jól utána semmi. Ez már magában felér egy edzéssel.

- Fegyenc:
falnál le-fel sétálós híd 2*6
teljes guggolás 2*5
pistol 4-4,3-3....meglepően jól ment
húzódzkodás 2*5
egykezes húzódzkodás (másik kéz csuklón), váltott kézzel 2*2-2....ezt úgy végeztem, hogy elindítottam az egykezes húzódzkodást a másik kéz segítsége nélkül, és ahonnan már nem ment tovább, onnnantól kezdve rásegítettem a másik kézzel, illetve a leereszkedést nagyon lassan csináltam (lényegében erre figyeltem a legjobban)

- Egykezes lendítés (32) 5*10-10

A gyakorlatok közötti pihenőidőt is kihasználtam, sok-sok mobilitást fejlesztő gyakorlatot végeztem.

Késöbb a kezdő csoport alatt teljes guggolás gyakorlása (kifejezetten lassan, az alsó pozícióban sokáig megtartva a mobilitás fejlesztése érdekében) illetve csináltam pár varjútartást és varjútartásból kézállásba emelkedést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.