2011. november 22., kedd

Kedd

Tegnapi pihengetésem (nagyon lefáraszt a napi munka, sok stresszel és kevés alvással jár) után belecsaptam a lecsóba. Este lenyomtam a kötelezőket és kevés Fegyenc is volt, illetve este a kezdő csoport alatt volt némi gyakorolgatás is.
Apropó befejeztem Dan John-tól az Intervention-t. Én PDF-ben vettem meg, ez egy kicsit megnehezítette a dolgot, mert amikor azt látom leírva hogy "akkor legyen ez vagy ez", akkor elvesztem a fonalat (ugyanis ez eredetileg egy videónak a legépelt szövege, amiben ugye Dan írogat egy táblára ás azon mutogat, és én nekem fogalmam sem volt néha hogy mire mutogat :) Meg hát az angolom sem annyira jó hogy nagyon gyorsan tudnék haladni vele (de fejlődök) :)
Az Intervention egy nagyon jó anyag, sokat tanultam belőle, hatására meg is változtattam egy-két dolgot edzéseimben, és a klienseim edzéseinek tervezésében is sokat segít (nem véletlenül Intervention a címe :))

Este:
- IM, Z, SMR, Pumpáló nyújtás, Tactical Frog, teljes guggolás
- TTGU (40) 1-1, 5 mp
- Goblet+Curl (32) 3*3
- Lendítés (40) 100 db (10*10)
- Fegyenc:
nyújtott zárt lábbal fejenállás, ebből varjútartásba ereszkedés, majd ebből kézállásba emelkedés 5*1
- Szakítás (20) 2*5-5...tényleg csak a gyakorlás kedvéért
- Farmer walk (24-24) 2*56 méter....ettől leszek jobb ember :)

Késöbb este:
- IM, IC
- Szakítás (16)
- Pistol 3*1-1
- Varjútartásból kézállás
- Terpeszállásból kézállás
- Támasz nélküli kézállásból nyomás 2*1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.