2011. november 19., szombat

Szombat

Tegnap a pihenésé volt a főszerep, este 8-tól másnap reggel 6-ig aludtam (jobban mondva kb. beájultam az este). Kellett is a pihenés, nagyon kemény munkahéten vagyok túl, és úgy érzem a jövőhetem még durvább lesz.

Ma is sok volt a pihenés, de este azért gyakorolgattam is keveset.

Este:
- IM, SMR, Z, IC, Pumpáló nyújtás, Tactical Frog

- TTGU (40) 1-1, 4mp

- Fegyenc
falnál le-fel sétálós híd, alsó pozícióban 2-2 lábemelés 1,2
egykezes fekvőtámasz 1-1,2-2
És Ákos barátom inspirálására kipróbáltam hogy megy-e az egykezes-egylábas fekvőtámasz (régen ment, de régen csináltam már) 2*1-1....ment és örülök is neki, mert ez aztán nem egy egyszerű gyakorlat (törzserő kell rendesen hozzá)

- Goblet guggolás (32) 5
- Dupla Front Squat (24-24) 5

- Dupla lendítés nem azonos súllyal (20-24) 6*10

- Nyújtás és SMR

Minőségileg közepesen mentek a dolgok, éppen csak elfogadhatóan mentek a gyakorlatok. Egyedűl az egylábas-egykezes fekvőtámasszal vagyok elégedett, illetve a guggolások is jól mentek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.