2011. november 12., szombat

Szombat

Pénteken pihenőnapot tartottam, rámfért.
Ma mozogni akartam, de a gyakorlás legelején a biofeedback nem mutatott jót (konkrétan a zárt lábas törzshajlítás előre nagyjából a sípcsontom közepéig ment csak). Megtámadtam egy csomó mindennel (IM, Z, SMR, Tactical Frog stb) és a végén le tudtam tenn a tenyeremet. És csak kb. 5 percembe került, ennyi idő kellett ahhoz hogy ráhangolódjak a mozgásra illetve minimálisra csökkentsem a sérülésveszélyt az edzésem során :) Érdemes tanulni :) !!!!!!!!!!!!!

Ezután egy nagyon jóleső gyakorlást nyomtam le.

Délután:

- SMR, IM, Z, Pumpáló nyújtás,  Tactical frog

- TTGU (40) 1-1, 4 mp-s pozícióváltás.....ez csak egy teszt volt hogy mennyivel kezdjem a 40 kg-os TTGU-t. 3 mp nem lett volna jó, 4 mp-re esett a választásom és úgy tűnik jól is döntöttem.

- Fegyenc:
teljes guggolás alsó pozíciójának gyakorlása
pistol 3*1-1
fejenállás terpeszállásból és visszaengedés terpeszben 3*1

- Lendítés (40) 10,11,12,..., 17, 18=126 db

- Nyújtás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.