2011. november 15., kedd

Kedd

Mostanság nagyon sok munkám van, szinte állandóan rohanok, teljesen ki vagyok pukkanva, semmi kedvem nem volt mozogni ma.
Ma sikerült délután 4-kor hazaérnem (ez már szinte csodaszámba megy nálam). Befeküdtem egy kicsit, és meg sem lepődöm azon hogy simán elaludtam :) Aludtam egy laza 3 órát....úgy érzem ez nagyon kellett már.

Ezután elmentem kezdő edzésre, de sok mindent nem csináltam, csak pár ismétlés-pár gyakorlat. Nem is esett annyira jól, nem voltam ráhangolódva a mozgásra.

Este:
-IM
-Egykezes lendítés
-C+MP+Egykezes lendítés
-Magasra húzás
-Szakítás
-Nyújtás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.