2011. november 24., csütörtök

Szerda-Könyvajánló

Születésnapot ünnepeltünk, eszembe sem jutott mozgolódni. Hogy öszinte legyek, pont jókor jött ez a pihenőnap, sokat kivett belőlem a keddi gyakorlás.
És ez itt nagy baj, már ha az Intervention alapján akarok eljárni. Hiszen úgy éreztem hogy az edzésem nem volt megismételhető (na jó, ez egy kis túlzás, meg tudtam volna csinálni újra, de nem esett volna jól), pedig egy gyakorlás akkor jó, ha azt akár a következő nap újra meg tudnám csinálni. ebben a szellemben fogok eljárni a késöbbiekben a magam és klienseim edzésének tervezésében.

Délután beszaladtam egy könyvesboltba, és nagy örömmel vettem észre hogy Szendi Gábor megjelentette új könyvét (illetve láttam hogy már megjelent a II. Paleo receptkönyv is), aminek címe: Paleolit táplálkozás kezdőknek. Nem bírtam ki hogy ne vegyem meg, sőt már majdnem a felét el is olvastam, és azt mondhatom hogy ez a könyv JÓ!
Közérthetően, szórakoztatóan összefoglalja hogy mi is ez az egész. Az első könyvvel pont az volt a problémám (és nem csak az enyém), hogy túl száraz volt, sok adattal, egyszóval a magam részéről egy zseniális, elgondolkodtató könyvnek gondolom, de szerintem nagyon unalmas. Na ez az új könyv nem ilyen. Egyszerűen élvezet olvasni, alig tudom lerakni, de hát néha aludni is kell :)

Este azért volt némi SMR, úgy éreztem hogy ez most szüksége. És mint mindig: jól esett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.