2011. november 11., péntek

Csütörtök

Sokáig dolgoztam, kezdő edzés elött nem volt sok időm bellezni, viszont olyan stresszes volt a napom hogy valamit mindenképpen mozognom kellett, ez lett belőle:

Délután:
- IM, SMR (felső test)

- TTGU (32) 1-1, 10 mp......ha mást nem is csináltam volna ezen a napon akkor is elég lett volna, de persze csináltam :)

- Lendítés (24) Tabata jelleg: 20 mp munka 10 mp pihenő, 10 kőr, 14/kőr= 140 db/5 perc. Már az 2. sorozat után fel akartam adni, de nem adtam meg magam, végignyomtam a 10 kőrt. Eléggé kivégzésjellegű a dolog, de nagyon kellett, hatására a stressz azonnal elillant :)
Emlékszem régen, amikor kezdtem (kicsivel több mint 3 éve) a 16-os bellemmel 10 perc alatt ment 120 db és teljesen meg voltam halva tőle :) Innen visszanézve vicces a dolog :)

- Nyújtás

Este a kezdő edzés alatt, után gyakorolgattam ezt-azt:
- IM
- Goblet (24)
- teljes guggolás alsó pozíciójának gyakorlása (vagyis guggolásban maradás sokáig). Mostanában sokat csinálom és javul a pistolom, ami király. És jobban érzi magát a csipőm is, de ez nem véletlen persze :)
- Pistol 4*1-1....soha nem ment még ilyen jól
- Varjútartásból kézállásba emelkedés 2*1
- V-lábemelés 13,12
- Terpeszállásból kézállásba emelkedés 2*1....gondoltam rápróbálok megy-e, és simán ment. Azt hittem nehezebb lesz a dolog, de egyátalán nem volt az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.