2011. december 23., péntek

Csütörtök délután és este

Tudtam hogy délután is mozogni fogok, de hogy ennyit, arra nem számítottam. Viszont nem esett rosszul :)

Délután:
- Primal Move
- TGU
4-4 (16)
3-3 (24)
2-2 (32)
1-1 (40)
- TGU felső pozíciójában kitörés le-fel (32) 2*5-5
- Lendítés (24), 3 kőr
KK 10
EK 10-10
VK 10
- Suitcase walk (32) 24 méter karonként

Este:
- kezdő és haladó csoport alatt játékos feladatok. Volt itt minden (kidobós, kötélhúzás, stb), a végén nyújtással.
- volt pár MP a 32-essel (mondanom sem kell hogy a napi nem kevés mozgás megtette a hatását, alig tudtam kinyomni), csak azért mert láttam hogy a srácok elkezdtek rápróbálgatni a 36-os és a 40-es bellre, és nagy örömömre B. Ákos nagyon lazán, könnyedén kinyomta a 36-ost, majd rögtön utána (semmi pihenő nélkül) a 40-est is, és a 44-es sem volt neki messze. Ezúton is gratulálok neki, erős mint a bivaly :)
- kihasználtam a lehetőséget hogy nagy volt a tér, ezért rögtön nekiugrottam PM-et gyakorolgatni.

Ezen felül egész nap GTG pistol (1-1 ismétlés) és húzódzkodás (5 ismétlés) volt.

Nagyjából elmondható hogy PM-el keltem és azzal is feküdtem, meg egy kicsit gyakorolgattam délután is.Alakul a dolog, de azért van még mit gyakorolni Rajtam nem fog múlni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.