2011. december 29., csütörtök

Szerda

Délután lenyomtam a saját gyakorlásomat, este meg lenyomtam a csoportoknak a saját testsúlyos edzést (ami történetesen a Primal Move volt, és ha jobban belegondolok, ez nekem is gyakorlás volt, már ami az oktatását illeti)

Délután:
- PM
- 3 kőr
TGU 2-2 (16,24,32)
Goblet+Curl 5 (32)
Lendítés 15 (40)
Farmer Walk 24 méter (24-24)
- SMR

Este:
1 óra Primal Move jellegű oktatás. Azért jellegű, mert ez volt az első nekem, nincsen benne rutinom, ezért amíg le nem vizsgáztam belőle,illetve nem lesz meg a kellő rutin, addig a "jellegű" szót oda fogom tenni (kritikus vagyok magammal). Sokat tanultam belőle, megvilágosodtam egy-két dologban és biztos vagyok benne hogy jobb oktató leszek tőle :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.