2011. december 8., csütörtök

Szerda

Kedden Debrecenben éjszakáztam, nem is mozogtam semmit.

Szerdán természetesen mozogtam egy nagyot (kb. 6 órát vezettem, már kívántam az edzést, gyakorlást)

Reggel:
- Z-health és Super Joints gyakorlatok frissítőként

Délután:
- Kettlebell express bemelegítés + IC + SMR
- TGU + Waiters walk (16 méter) 1-1 a 32-es bellel
- TTGU (40) 1-1, 7 mp-s pozícióváltás.....itt azért már kezd finomodni a dolog.
- Dupla FS (24-24) 3*3
- Lendítés (24) 5*10

Este: Amerikai focis csoport alatt gyakoroltam sokat
- IM
- Lendítés (24)
- Szakítás (24)
- Húzódzkódás (24-be belelépve) 3,4,5
- Pistol 3*1-1....ez most kifejezetten jól ment
- Egykezes fekvőtámasz 2*2-2....ez is jól ment
- Varjútartásból kézállás
- Támasz nélküli kézállásból nyomás 4*1

Késő este:
- SMR, mert ez nagyon kellett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.