2011. december 23., péntek

Péntek reggel

A tegnapi nap után valamiért nagy kedvem volt mozgolódni felkelés után (fene se érti miért :)). Viszont nem vagyok a reggeli edzések bajnoka, nehezen tudom ráhangolni a központi idegrendszert hogy úgy működtessen, ami elfogadtható a reggeli mozgáshoz. Meg is támadtam sok mindennel, közben tesztelgettem hogy melyik volt a legjobb hatású.
A teszt elég egyszerű volt: felmentem gyertyába, majd onnét lementem ekébe. Jobb esetben teljesen könnyedén le tudom rakni a lábaimat hátul (még a térdeimet is), de reggelente még csak a közelében sem vagyok ennek. Szóval ezzel indultam.
Előszőr volt SMR, javult, de nem csak egy kicsit. Majd volt Z, amire szintén javult, de nem eléggé. Ezután volt Kettlebell express bemelegítés + IC, ami tovább segített, de ez még mindig nem volt elfogadható (megjegyzem, hogy délután vagy este az elöbb említettek bármelyike általában egyből a harcrakész állapotba hoz, reggel viszont tényleg mindennel támadni kell. De legalább tesztelni tudtam a hatékonyságukat). Végül jött a Primal Move, ami végülis segített, le tudtam rakni ekében hátul a lábamat. Szóval megint bebizonyosodott számomra, hogy jó a PM, reggelente nem is vesztegetem majd az időmet másra :)

Reggel:
- SMR
- Z
- Kettlebell express+IC
- PM

- 3 kőr (mivel a ráhangolással elment az idő, ezért köredzést csináltam, a pihenőidő annyi volt amíg el nem értem a követkető helyszínhez)
TGU+ Waiters walk (8 méter) 1-1 (20)
Goblet guggolás 3 (48)
Húzódzkodás 3 (20)
Lendítés 10 (40)

- PM

Minden benne volt ami kellett és még rövid is volt. Jól indul ez a nap is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.