2011. december 2., péntek

Péntek

Pavel Relax Into Stretching könyvébe olvasgattam bele egy kicsit mert már kiváncsi voltam rá (van egy másik könyv amit még nem fejeztem be és habár nem szeretek csapongani a könyvek terén,mégis elővettem hogy megnézzem mennyire jó az anyag. Azt kell mondanom hogy zseniális, mint mindig. Egyszerű, érthető, használható)
Olvasás közben megjött a kedvem egy kis Kettlebell Express-es bemelegítéssel megspékelt Meztelen Harcosos Fegyenc edzéshez. Ez így egy kicsit összevisszaságak tűnhet, máris megmagyarázom:

A bemelegítésem a Kettlebell Express című könyv alapján ment, ami 4 gyakorlatot ölel fel és kb. 4-5 percig tart.....nekem nagyon beválik mert rövid és hatékony, mindig ráhangol a gyakorlásra.

A Meztelen harcos című könyv gyakorlatait csináltam főleg (Pistol és egykezes fekvőtámasz)

A fegyencedzés című könyvben használt előmelegítést végeztem és ebből vettem pár variációs gyakorlatot is.

Késő este:

- Bemelegítés

- teljes fekvőtámasz 20
- szűk fekvőtámasz 15
- egykezes fekvőtámasz 2*3-3, 2*1-1

- teljes guggolás 20
- szűk guggolás 15
- pistol  2*2-2, 2*1-1

- fejenállásból láb leengedés vizszintesig, majd vissza 2*3
- Planché gyakorlás magasításon (ami konkrétan egy támla nélküli kis szék volt) 2*1.......alakul ez

Jó móka volt, semmi izzasztó mégis hatékony

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.