2011. december 9., péntek

Csütörtök

Délután megcsináltam a kötelezőket, este pedig gyakorolgattam egy kicsit a Fegyencet.

Délután:
- Kettlebell express bemelegítés + Tactical Frog + Gyűrű (16)
- TGU (24) 4-4
- Goblet sguat (40) 2*5
- TGU kitörés pozíciója, súly a tartóban (48) 2*5-5
- Lendítés (40) 17,18,21,19= 75 db
- Farmer walk (24-24) 48 méter
- Nyújtás............majdnem sikerült teljesen megcsinálnom a francia spárgát, pedig csak az elejét olvastam el Pavel: Relax into stretching könyvének, vagyis csak az elméleten vagyok túl, de véleményem szerint pont ez a lényeg. Nem is gyakoroltam sokat, egyszerűen csak ki akartam próbálni a könyvben olvasottakat ezért lementem spárgába amennyire csak tudtam (ez nem volt túl sok) és nekiálltam alkalmazni a technikákat. A végén szinte teljesen le tudtam menni. :)

Este:
- IM
- Dupla Clean gyakorlás (20-20)
- Bordásfalnál le-fel sétálós híd 2*1....ki akartam próbálni a bordásfalnál is ezt a gyakorlatot (otthon nincsen nekem még, de tervbe van véve hogy beteszek egy bordásfalat a tornasarkomba), sokkal jobb így csinálni mint falnál, ráadásul a lábam sem annyira csúszott mint otthon szokott. Szerintem többször is fogom gyakorolni ezt a sportközpontban
- Bordásfalon V-lábemelés 2*6
- Támasz nélküli kézállásból nyomás 1,2,1,1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.