2011. december 18., vasárnap

Primal Move képzés

Szombaton Primal Move instruktori képzésen voltam.

Nagyon jó volt, pedig kritikusan néztem a dolgot (én már csak ilyen vagyok :)), de nem mondhatok semmi rosszat róla :) Kaptunk nem kevés elméletet (zseniális volt az instruktorok felkészültsége) amiről már sokat olvastam, de most állt össze igazán a kép (nekem már ezért megérte volna a képzés, de természetesen a lényeg csak ezután jött) és rengeteget mozogtunk (gurultunk, másztunk, stb.).

Végig jelen volt a Flow, az önálló gyakorlásoknál is és lényegében az egész oktatás alatt is, ami 8 órás volt. Hipp hoppvége lett az egésznek :), egyedül csak a fáradtság éreztette velem hogy ott töltöttem ennyi időt.

Vizsgázni nem a helyszínen kellett (nem várták el tőlünk a 8 óra után a vizsgát), van 30 napunk a vizsgavideó elkészítésére, csak ennek sikeres teljesítése után lehet valaki instruktor.

Összességében sokkal többet kaptam mint amire számítottam, pedig nekem mindig nagyok az elvárásaim :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.