2011. december 18., vasárnap

Vasárnap

A tegnapi PM oktatás után teljesen leharcoltnak éreztem magamat, a PM könnyedsége és játékossága ellenére nem könnyű ám :)
Egész nap csak pihentem, de este gyakorolni akartam amit tegnap tanultam (mindig az oktatást követő napon átveszem a gyakorlatokat, könnyebben el tudom mélyíteni a dolgokat így). PM ráhangolt a kettlebelles edzésre is.

Este:
- SMR+Z+Kettlebell express bemelegítés (ezekre nem lett volna szükség, csak kiváncsi voltam hogy a biofeedback alapján melyik hangól rá legjobban az edzésre)
- PM (csak a gyakorlatok átvétele volt, már amire emlékeztem, nem volt cél a folytonosság)

- TGU + waiters walk (24) 2*1-1
- Goblet guggolás (24) 3*8
- Húzódzkodás (24) 3*3
- Clean (24) 2*5-5

- Lendítés (24)...gyakorlatok között végeztem, összesen 12*10 db

- PM összefűzve 7 percen keresztűl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.