2011. december 2., péntek

Csütörtök

Továbbra is erősen gondolkozom milyen gyakorlatokat kell megtartanom és miket kell kiraknom az edzéseimből, gyakorlásaimból. Az egyik áldozat már biztosan az egykezes húzódzkodás lesz, helyette átváltok a nagysúlyos húzodzkodásra, amin már régen nem dolgoztam, ezért gondoltam ma letesztelem mennyire megy (régebben sikerült felhúznom magamat a 48-as bellel). A Búvár lendítést is régen csináltam már, elő is vettem gyorsan és jól is esett.

Este:
- Kettlebell Express bemelegítés + IC + Tactical Frog
- TGU + Waiter walk (24) 1-1
- TTGU (40) 1-1, 6 mp
- Goblet guggolás
8 (24)
7 (32)
6 (40)
- Húzódzkodás
4 (16)
3 (24)
2 (32)
1 (40)...tovább nem próbálkoztam, de lehet hogy a 44-es még menne (a 48-as most biztosan nem ment volna)
- Búvár lendítés (40).... a felosztásra nem emlékszem, de összesen 90 db lett
- Farmer walk (24-24) 96 méter
- SMR (egész test)

Összességében egy nagyon fasza kis edzés lett ebből, talán az utóbbi fél évben a legjobb amit csináltam :) Volt benne minden ami jó, ami kell és hasznos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.