2011. december 21., szerda

Kedd

Hétvége óta kerülget valami, ami estére teljesedett ki. Történetesen náthás lettem, aminek nem örülök, de legalább lázas nem vagyok még.
A teljes kipurcanásom elött mozogtam egy kicsit, bár mivel éreztem hogy valami rossz alakul itt ki, ezért nem is vittem túlzásba a dolgot:

Este:
- PM gyakorlás
- Dupla MP (24-24) 2*5
- Goblet guggolás (40) 2*5
- Lendítés (40) 20,17,18
- PM 6 perc

PM egyre jobban megy, megvan a gyakorlás eredménye :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.