2011. december 1., csütörtök

Szerda

Munkám miatt kénytelen voltam Salgótarjánban éjszakázni. Sok mozgás nem volt, csak a Super Joints könyv gyakorlatain mentem végig.
Viszont volt időm olvasni legalább. Jól haladok Michael Boyle Advances című könyvével. Főleg az edzésprogram tervezés része érdekel. Nagyon jó gondolatok vannak benne. Sok mindent megmagyaráz, amit eddig is tudtam, de nem tudtam mi van a hátterében.
Szépen lassan összeáll a kép, de tudom hogy ezt sem szabad elkapkodnom, nem lehetek rögtön profi benne. Ahogy a könyvben is olvasható, amíg nem lesz jó benne az ember, addig nem égő (és egyben hasznos) profi szakemberek minta edzésterveit követni (én most Dan John mintái alapján dolgozok, mégiscsak a max erő a célom :)).
Viszont nagyon nagy hiba keverni a minta edzésterveket mert kiegyensúlyozattlanságot (ahogy azt jól megtanultam a HITS Gym-es edzéstervezéses szemináriumon: az edzésnek kiegyensúlyozónak, nem kiegyensúlyozottnak kell lenni. És persze amit mindig is hangoztatok: AZ EDZÉS GYÓGYSZER!!!) és egyben sérülést okozhat, meg persze nem is lesz eredményes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.