2012. május 17., csütörtök

Csütörtök - Hideg fej

Swing nap volt, terveztem hogy egy kicsit most felpörgetem a dolgot. 20 mp munka 20 mp pihenő mókából akartam 10 kőrt, de sajnos csak 7 jött össze, akkor kezdett el romlani a kivitelezés.

Régi önmagam ekkor teljesen pipa lett volna, elrontotta volna az egész napomat ez az eredmény (de lehet hogy végigcsináltam volna nagyon gyenge kivitelezéssel is, ami ugyebár nem valami jó), új önmagam viszont hideg fejjel lerakta a súlyt a kivitelezés minőségének romlása kezdetén és nyugtázta hogy holnap is van nap amikor javíthatok a dolgon (ha egyáltalán akarok, mivel az erő növeléséhez nem feltétlenül van szükség erre, nekem meg a cél pontosan az erő növelése lenne.....sőt ha jobban belegondolok, egy ilyen intervallumos edzés rendesen el tud füstölni, ami megakadályozhatja hogy a következő napon frissen oda tudjak állni a súlyok elé)

(Ha már a régi önmagamról írok, akkor hozzáteszem hogy régen örültem amikor a 16-os bellel sikerült 10 perc alatt 100 db-ot megcsinálni, most ahhoz képest nem lenne rossz ez a 4 perc 20 mp alatti 105 ismétlés :) )

Tehát a délután:
- Primal Charge flow

- Gyakorlás
egykezes fekvőtámasz
falnál le-fel sétálós híd
C+MP (24)

- Lendítés (24) 20 mp munka 20 mp pihenő, 15/kőr, 7 kőr = 105 db

- Nyújtás

37 perc az egész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.