2012. május 25., péntek

Csütörtök - javulás

Végre javulás van pistol terén. Megint egy kis technikai kiigazítást kellett végeznem magamon és már meg is volt normálisan az egész.
5*2-2 ismétlést végeztem belőle, ami azért volt nagyon jó mert olajoztam a mozgásom, nem pukkantottam ki magam vele (tehát volt lehetőségem mindenre odafigyelni). Ráadásul az 5 sorozat elég sok ahhoz hogy közben észrevegyem a hibákat (mert hát ha csak mondjuk 2*5-5 végeztem volna, akkor a 2 sorozatból nem sok minden derült volna ki, a rosszat gyakoroltam volna tovább)

Egyébként természetesen megint sietnem kellett, 31 percbe sűrítettem bele mindent. Kevesebb pihenőt tartottam, így belefért minden. Jól mentek a dolgok, tetszett az összes gyakorlat kivitelezése. Levezetésként Indian Club gyakorlás volt.

Délután:
- SMR
- ZNWU

- Dupla C+MP (24-24) 2*5-5
- Húzódzkodás (24) 2*5
- Pistol (12) 5*2-2
- Haskerék 10
- Lendítés (24) 4*10

- IC




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.