2012. május 28., hétfő

Szombat - szegedi kondipark

Hosszú volt ez a hétvége, a pihenésé volt a főszerep.
Persze mozogtam is, a kötelezőt lenyomtam szombaton, amit egyébként péntekre terveztem be, csak a csütörtök esti céges buli túl hosszúra sikeredett, nem volt sok kedvem pénteken mozogni.
Szombaton viszont reggel kellett edzenem, ami nagyon nem fekszik nekem, mindig rengeteg időt elvesz mire sikerül ráhangolódnom. Most is kb. 20 perc volt a bemelegítés, de így sem lettem 100%-os. Mindenesetre lenyomtam a kötelező könnyű erő részt, majd utána indultunk be a szegedi hídi vásárba.

A meglepetés a hídi vásárból hazamenet ért engem. Találtunk Újszegeden egy szabadtéri kondiparkot. Nem nagy de majdnem minden megvan benne ami kellhet. Ha jól emlékszem, akkor a Szegedi Városvédő Egyesület köszönhetjük, és már 2010-ben készült (keveset járok arra). A Temesvári krt. elején található meg. Ha időm engedi akkor hetente minimum egyszer ott leszek és gyakorlok olyan dolgokat amiket otthon az ajtókeretbe felszerelhető húzódzkodómmal nem tudok megtenni.
Természetesen ki is próbáltam a parkot. Megnéztem megy-e a muscle up (ez ment, de nem szépen.....készült róla videó, felteszem majd) és a front lever (ezt. kb. 2 másodpercig sikerült tartani, ami nem sok, de majd gyakorlom).

A lényeg hogy elindult valami az ilyen kondiparkok tekintetében. Remélhetőleg egyre több lesz és egyre többen fogják használni is.

Szombat délelőtt:
- SMR
- ZNWU
- pumpáló nyújtás, dolphin pose, hip flexor stretch
- TGU (16), Gyűrű (16), Goblet (24), Swing (24)

- Dupla C+MP (24-24) 2*5
- Húzódzkodás (24,28,32) 5-3-2
- Pistol (12) 5*2-2
- Haskerék 10
- Dupla Lendítés (24-24) 8,9,13

- Nyújtás

Összesen 60 perc volt az egész

2 megjegyzés:

  1. Szia,

    úgy látom, az élmény kapcsán nálad is "elindult valami." Ez nagyon jó variációs csapásvonal a te alkatodhoz! Kíváncsian várom a videót és gratulálok!

    - Zsolt

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    Igen, elindult valami nálam is, igyekszem minél többet ott lenni. Tök jó élmény végre kint a szabadban edzeni.

    Persze sokan furán néznek rám, nem értik hogy mit akarok egy "játszótéren" (mert hát annak néz ki messziről :)), de hát majd megszokják.

    Üdv

    Zoli

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.