2012. május 13., vasárnap

Péntek - Lendítés nap

Az ETK Program Minimum szerint Lendítés nap következett, én ehhez tartottam magam. A lendítés előtt megvolt a szokásos bemelegítés és gyakorlás, utána pedig egy jó kis nyújtás is belefért a 36 percbe.

A lendítést nagy súllyal végeztem,de nem kapkodtam vele, sőt csak alacsony ismétlésszámmal dolgoztam (nagy pihenőkkel), továbbra is lényeg a helyes kivitelezés és a robbanékonyság.

Este:
- Primal Charge flow.....szeretek ezzel melegíteni mert gyors és hatékony, kb. 5-7 perc alatt felkészít a gyakorlásra. az 1. blokkban mindig ez lesz a bemelegítés, a 2.-ban meg majd meglátjuk (itt az edzés felépítése miatt lehet hogy más megoldást kell keresnem)

- Gyakorlás:
Pistol
V-lábemelés
C+MP (20)

- Lendítés (40) 7 perc, 8*8

- Nyújtás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.